przejdź do treści
UE
dnia 10.01.2014 roku

Informacja o wyniku postępowania

 

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego o wartości poniżej 14 000 euro.

 

 

1.      Przedmiot zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Specjalisty informatyka – helpdesk (60h/mc) w ramach projektu „Innowacyjny Powiat Gryficki – przeciwdziałamy wykluczeniu cyfrowemu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

2.      Ogólne informacje o Zamawiającym:

Powiat Gryficki
siedziba: 72 – 300 Gryfice, ul. Plac Zwycięstwa 37
tel. 913846450 wew. 443,

adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.pl

Osoba, z którą można się kontaktować w sprawach związanych z zapytaniem: Beata Hryszel

e-mail: beata.hryszel@gryfice.pl

 

3.      Informacja o otrzymanych ofertach

1) Majewski Mateusz – 37.500,00 zł

2) Sucholas Tomasz – 37.000,00 zł

3) Czerniak Sebastian – 35.800,00 zł

 

4.      Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Umowa na realizację zamówienia zostanie podpisana z Wykonawcą: Sebastian Czerniak.

  

STAROSTA GRYFICKI

Kazimierz Sać

 

 








powrót
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
ZGODA