ZARZĄD POWIATU GRYFICKIEGO ogłasza II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości, stanowiących własność Powiatu Gryfickiego, położonych w obrębie nr 4 miasta Płoty przy ul. Podgórnej, dla których Sąd Rejonowy w Gryficach prowadzi księgę wieczystą nr SZ1G/00030519/1.
Lp. |
Nr działki |
Powierzchnia (ha) |
Cena wywoławcza netto (zł) |
Wadium (zł) |
Minimalne postąpienie (zł) |
1 |
359/4 |
0,1692 |
33.840,00 |
3.000,00 |
1.000,00 |
2 |
359/5 |
0,1647 |
32.940,00 |
3.000,00 |
1.000,00 |
Opis nieruchomości:
Nieruchomości niezabudowane, położone w południowej części miasta Płoty, w kompleksie nowowydzielonych działek budowlanych, poza terenami zasadniczej zabudowy. Oddalone o ok. 600 m. od centrum miasta. Otoczenie tworzy zespół obiektów szkolnych oraz powstające osiedle domów jednorodzinnych. Przedmiotowe nieruchomości posiadają bezpośredni dostęp do drogi publicznej.
Warunki zagospodarowania:
Przeznaczenie w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Płoty, dla przedmiotowych działek – podmiejskie tereny mieszkalne.
Okazanie granic nieruchomości nastąpi dnia 28 marca 2012 r. w godz. od 1200 do 1300.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Gryficach nr 47 2030 0045 1110 0000 0054 0810 w BGŻ S.A. O/Gryfice, w terminie do dnia 10 kwietnia 2012 r. Dniem dokonania wpłaty jest dzień uznania środków na rachunku Starostwa Powiatowego w Gryficach. Dowód wniesienia wadium podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.
Każda z nieruchomości stanowi odrębny przedmiot przetargu, zachodzi zatem obowiązek wpłaty wadium ze wskazaniem nr działki, którą uczestnik przetargu zamierza nabyć.
Przetarg odbędzie się w dniu 13 kwietnia 2012 r. o godz. 1300 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, pok. 315.
Pierwszy przetarg odbył się w dniu 17 lutego 2012 r.
Osoby przystępujące do przetargu powinny posiadać dokument potwierdzający tożsamość.
W przypadku osób prawnych wymagany jest aktualny wypis z właściwego dla siedziby oferenta krajowego rejestru sądowego lub inny dokument urzędowy określający status prawny oferenta, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób ustanowionych do reprezentacji.
W przypadku ustanowienia pełnomocnika przez osobę fizyczną wymagane jest pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.
Powyższe dokumenty powinny być okazane Komisji Przetargowej bezpośrednio przed rozpoczęciem przetargu.
Umowa notarialna może być zawarta wyłącznie z podmiotem, który przetarg wygra.
Nabywca ponosi koszt sporządzenia umowy. Cena winna być wpłacona w gotówce nie później niż 3 dni przed zawarciem umowy.
Wpłacone wadium ulega przepadkowi gdy uczestnik, który przetarg wygra nie przystąpi do zawarcia umowy notarialnej w ustalonym terminie.
Pozostałym uczestnikom przetargu wadium jest zwracane na wskazane konto.
Zarząd Powiatu Gryfickiego zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Gryficach, ul. Dworcowa 23, lub telefonicznie pod nr 91 3842407.
Pliki do pobrania: